I Can't See My Dream
I Can't See My Dream
YOU+ME=LOVE
درباره وبلاگ


گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که... من شیدای عاشقانه تو را دوستت دارم به وبلاگ من خوش اومدید وبلاگ منو با نظرات زیباتون منور کنید ممنونم
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


سلاممممممممممم دوباره سلاممممممممممممممممم.اینبار هم آهنگ 

بریتانیایی با صدای زیبای ربکا که روی آهنگ پنجره گوگوش میکـــــــــــس

شده رو براتون آپ کردم و گذاشتم واسه دانلو خیلی خیلی

قشنگگههههههههههههههههههههه حتما دانلود کنید نظر فراموش نشه


دانلود


دوستتون دارم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز




نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت0:21---20 تير 1396


الی
ساعت18:03---12 خرداد 1395
چرااهنگ دوپنجره انگلیسی اصن پیدانمیشه اصلاتوهیچ سایتی نیس

الی
ساعت18:03---12 خرداد 1395
چرااهنگ دوپنجره انگلیسی اصن پیدانمیشه اصلاتوهیچ سایتی نیس

رامين
ساعت16:58---20 تير 1391
مرسي عزيز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيوندها



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 783
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]